کد مطلب:280102 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:254

انتخاب رهبر
برنامه ی بعثت انبیاء با نهضت جهانی خاتم انبیاء حضرت محمد بن



[ صفحه 32]



عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) پایان یافت. دیگر پیامبری برانگیخته نخواهد شد و پس از قرآن كتابی نازل نخواهد شد، كه این كتاب آسمانی، زنده ی جاوید است و پاسخگوی نیازمندیهای انسان در تمام قرون و اعصار. دیگر پرسشی در مسائل اقتصادی، سیاسی،نظامی، علمی و اخلاقی برای جهان بشریت پیش نخواهد آمد، جز اینكه پاسخ آنرا در این كتاب مقدس خواهد یافت، تنها چیزی كه لازم است پیشوایان معصومی است كه جاه و مقام این جهان آن را قریب ندهد و در برابر زر و زور و تزویر تسلیم نشوند، تا رهبری امت را به عهده گرفته، این قوانین عالیه را پیاده كنند، و سعادت واقعی هر دو جهان را برای جهان بشریت تأمین نمایند.

آیا بشر می تواند برای خود رهبری انتخاب كند؟!

آیا انسان با بینش محدود و دانش ناچیز خود قادر است رهبری انتخاب كند كه بتواند جهان را اداره كند و در برابر تمایلات نفسانی و از آن چشم نپوشد. باطل را بشناسد و هرگز در برابرش تسلیم نشود؟! یا برای این منظور انسانی لازم است كه از دانش نامحدود حضرت احدیت برخوردار باشد و به قدرت بیكران او متكی باشد و همه ی جهان هستی با تمام فریبندگی هایش در دیدگان او بی فروغ نماید و همه ی قدرتهای اهریمنی در نزد او بی مقدار باشد و اگر جهان را از كران تا كران در اختیار او بگذارند كه خسی را از مورچه ای بگیرد، نپذیرد. با اطمینان بتواند ادعا كند كه هر چه می خواهید از من بپرسید كه من به راههای آسمان آشناترم تا راههای زمین؟!

طبیعی است كه گزینشهای بشری هرگز نمی تواند این منظور را تأمین كند. اگر تاریخ را ورق بزنیم، قسمت اعظم صفحات تاریخ پر از جنایات رژیمهای خون آشامی است كه بشر به خیال خود آنها را برای تأمین صلح و صفا برگزیده است. اگر گفتارها و نوشتارهای مردم را در رابطه با ندامت و پشیمانی خود جمع كنیم كه چرا فلانی را به فلانی سمت برگزیدم، مثنوی



[ صفحه 33]



هفتاد من كاغذ شود. برگزیدگان حضرت موسی (علیه السلام) همگی دچار عذاب الهی شدند. انتخابات سقیفه ضربه های جبران ناپذیری را به پیكر اسلام فرود آورد كه هم اكنون نیز زخمهای آن را بر پیكر امت مسلمان لمس می كنیم. و اگر تاریخچه ی انتخابات جهان را بررسی كنیم با نتایج مشابهی روبرو می شویم.

با این مقدمه ی كوتاه و در عین حال مستدل، به سراغ انتخاب خدایی می رویم، كه عملكرد انبیا و اوصیای منتخب الهی صفحات زرین تاریخ بشری را به خود اختصاص داده اند.

تاریخ پیشوایان منتخب بشری، مملو از مكر، حیله، چپاول، خونریزی، تجاوز، سوء استفاده، اختلاس، و...می باشد.

ولی تاریخ پیشوایان منتخب الهی، پر از ایثار، مساوات، مواست، خدمت، از خود گذشتگی، صفا، مهر و عواطف انسانی است. پیروان ادیان آسمانی هیچ اختلافی ندارند در اینكه باید پیامبر از طرف خدا تعیین شود و هرگز مردم حق انتخاب پیامبر را ندارد.

ما بر اساس مطالب گذشته و به دلایل دیگری كه همه ی پیروان ادیان آسمانی در مورد انتخاب پیامبر گفته اند، معتقدیم كه باید امام نیز از طرف خداوند متعال تعیین شود كه امامت امتداد رسالت است. و امامی كه از طرف مردم و به استناد اكثریت آراء برگزیده شود از برگزیدگان حضرت موسی (علیه السلام) بهتر نخواهد بود. و بر اساس دهها آیه و صدها روایت قطعی و متواتر معتقدیم كه دوازده تن امام معصوم، از طرف خدا تعیین و توسط پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم) اعلام شده اند كه اول آنها پیشوای پرهیزكاران و امیر مومنان علی بن ابی طالب علیه السلام و آخرین آنها بنیانگذار حكومت واحد جهانی بر اساس عدالت و آزادی حضرت حجة بن الحسن المهدی روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء می باشد. كه یازده تن از آنها عمری را با فضیلت و تقوی سپری كرده، دیده



[ صفحه 34]



از جهان فرو بسته اند و واپسین آنها كه یكتا باز مانده از حجتهای حضرت پروردگار است یك هزار و یكصد و پنجاه سال پیش در پگاه نیمه ی شعبان 255 هجری دیده به جهان گشود در پشت پرده ی غیبت انتظار فرا رسیدن فرمان الهی را می كشید تا از پرده برون آید و بر جنایتها و خیانتها خاتمه دهد و حكومت واحد جهانی را بر اساس عدالت و آزادی واقعی بنیان نهد.

(ان شاء الله)

و اینك به امید این كه این ران ملخ در پیشگاه سلیمان زمان مقبول افتد و عاشقان راه او را مفید باشد، به پیشگاه آن كعبه ی مقصود و قبله ی موعود، تقدیم می گردد.



[ صفحه 35]